VOTE for MARYAM EZRYNA

VOTE for MARYAM EZRYNA
hi....vote for my cutie pie...Maryam Ezryna Rizq Arisha. PLEASE CLICK A PICTURE ABOVE FOR VOTE. THANKS!

Pakej Perkahwinan

Pakej Perkahwinan
Latest from us. Please click pic for more info.

Deep Blue Lense copy-paste Contest

Salam...


Jom joint contest yang sangat2 senang...contest ni organize by mamaemma




Macam mana nak joint????

nampak tak badge kat atas tu?? copy and paste je kat blog kengkawan.. pas dah buat bagi tahu pihak penganjur via email crawler_os@yahoo.com, comment box, oggix, ym.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Kids

Adamme in action

Sunday, September 13, 2009

Di Sini Kisah Coklatku Bermula - kategori 1

Ini adalah KATEGORI Pertama untuk Contest "Di Sini Kisah Coklatku Bermula"

Actually gambar ni, MAMA snap secara tak sengaja. Pagi tadi masa lepas sahur, saja layan internet dan buka ler blog MAMA ni. Pastu kat chat box, sitisifir  leave message inform yang contest akan berakhir hari ni. MAMA dah masuk untuk KATEGORI Ke-2 dan alang-alang ada gambar nak pertaruhkanler gambar ni...Tapi gambar MAMA tak sempat nak amik ngan cokelat sekali sebab kejadian ni tak sengaja. Tau-tau jer cokelat dah abishhh...mulut comot sesangat..
This is the first time Baby Edhar with chocolate. Before this memang tak pernah bagipun. On that day, his lovely sister, Ezryn, bagi dia that chocolate. Seingat MAMA sikit jer chocolate yang dibaginyer. But after that, boleh tengor sendiri kat gambar kuantiti chocolate yang dimakannyer...mmmmm...yummmyyy...!!! Shock sekejap tengok mukanyer. Terus amik kamera....
Kalau nak cerita tentang chocolate ngan Baby Edhar apa yang boleh MAMA ceritakan, he loves chocolate very much. Sebab apa tau MAMA bagitau macam tu...dia nangis bila "rampasan" dilakukan..Too much tau dia makan. But he's fun with his lovely sis. Kira ini adalah pengalaman Baby Edhar yang pertama ngan chocolate. Lagi satu seingat MAMA, I LOVE CHOCOLATE VERY MUCH masa ngandungkan Baby Edhar. Hari-hari makan chocolate. Expecially kalau kat dalam tu ada NUT..tak kiraler brand apapun janji ada NUT..tu yang Baby Edhar suka sangat tu...
So, sesapa yang nak joint, sila baca kat bawah ni :
  • Anda wajib meletakkan http://coklathalal.com dan http://coklathalal.blogspot.com/ di bloglist anda
  • Sila upload banner pertandingan ini di sidebar anda dan link kan gambar itu ke link contest ini (http://sitisifir10.blogspot.com/2009/08/contest-di-sini-kisah-coklatku-bermula.html)
  • Contest ini dibahagikan kepada dua kategori. Satu entry adalah untuk satu kategori sahaja. Jika anda teruja untuk masuk kedua-dua kategori sekali, sila letakkan dua link ke entry anda dalam kotak komen ini. Tajuk entry anda hendaklah - Di Sini Kisah Coklatku Bermula
  • Kategori pertama - anda dikehendaki meletakkan gambar seseorang yang berkaitan dengan anda dengan coklat. Tidak kisahlah gambar anda dan coklatkah, anak anda dengan coklatkah...pastikan yang di dalam gambar itu ada berkenaan (hubungan) dengan anda. Satu entry adalah untuk satu gambar, jika ada gambar yang berbeza, sila buat entry yang lain.
  • Kategori kedua - anda dikehendaki menceritakan kisah seseorang dengan coklat. Sebagai petunjuk, coklat bagaimanakah pilihan anda atau dia, apa peristiwa yang ada kena mengena dengan anda atau dia dan coklat dan lain-lain mengikut kreativiti.
  • Tarikh tamat pertandingan adalah pada 13 September 2009 jam 11.59 tghmalam. 
Hadiah-hadiah adalah seperti berikut :


Hadiah pertama :
Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate

Hadiah tempat kedua :
Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)

Hadiah adalah ditaja oleh  
 

 

No comments: