VOTE for MARYAM EZRYNA

VOTE for MARYAM EZRYNA
hi....vote for my cutie pie...Maryam Ezryna Rizq Arisha. PLEASE CLICK A PICTURE ABOVE FOR VOTE. THANKS!

Pakej Perkahwinan

Pakej Perkahwinan
Latest from us. Please click pic for more info.

Deep Blue Lense copy-paste Contest

Salam...


Jom joint contest yang sangat2 senang...contest ni organize by mamaemma




Macam mana nak joint????

nampak tak badge kat atas tu?? copy and paste je kat blog kengkawan.. pas dah buat bagi tahu pihak penganjur via email crawler_os@yahoo.com, comment box, oggix, ym.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Kids

Adamme in action

Friday, December 4, 2009

Ibu Hadif's GiveAway ~ Anugerah Terindah

.

Bismillahirrahmanirrahim....dah lam tak joint contest...hadiah yang di tawarkan untuk contest kali ni memang menarik....lumayan BANGATTTTTSSSSSSS.......contest ni dianjurkan sebab 23 Disember ni genap 2 tahun usia perkahwinan Mr & Mrs K. 23 Disember dan contest.Ibu Hadif’s Giveaway ~ Anugerah Terindah ini akan bermula pada hari ni, 24 November hingga 18 Disember 2009 jam 1.00 pm.
.

MAMA selamat diijabkabulkan pada 27 Ogos 2000. MAMA masih ingat 2 bulan kemudian telah disahkan mengandung. Dah tentu rasa seronok sangat-sangat. Babah belum apa-apa lagi dah agak baby boy. MAMA tak kisah, as long as baby sihat dan cukup sifat. Pagi Jumaat, air ketuban bocor. Terus gi Hospital Selayang. Sakit memang kerap tapi sayang, pintu rahim masih tak terbuka. Induce sampai 3 kali. Mama dah nangis-nangis sebab baby tak keluar-keluar. Sakit, jangan cakap la. Tak ada pengalaman. Ahad pagi, doktor cucuk kasi pecah air ketuban. Masuk bilik bersalin. Memang takut tahap gaban. Anak pertama, jadi nak tunggu memang lama. Bukaan dah mengjangkau 8cm. Nurse soh tunggu lagi. Last-last keluar gak. Memang lega sangat-sangat. Alhamdullillah....baby boy...dan terus panggil ADAMME...memang dah plan nak letak nama tu...


 5 bulan kat dalam perut MAMA


Adamme berusia 1 hari

Bila Adamme lahir, perasaan MAMA bercampur-campur.  

Gembira sebab tak sangka dapat anak dan dengan kelahiran ini menambahkan kebahagian dalam keluarga MAMA.


Bangga sebab dah jadi MAMA ( sempurna sebagai seorang wanita ) dan berjaya mengharungi segala pahit getir proses nak melahirkan. 

Teruja sebab dapat melihat dan merasai kenikmatan yang ALLAH berikan ( 9 bulan kat dalam perut babe, finally keluar gak... )


Sedih sebab ALLAh masih mahukan MAMA bernafas hingga kini untuk mencurahkan kasih sayang ke atas amanatNYA walaupun diri ini sentiasa ada melakukan kesilapan

Magic sebab rasa sakit yang tak dapat MAMA gambarkan hilang sebaik sahaja melihat muka ADAMME. Inilah anugerah ALLAH yang tiada tandingannya 

Harapan MAMA :


Macam orang lain, MAMA berharap Adamme menjadi anak yang berguna. MAMA tahu kelebihan yang ada dalam diri Adamme. MAMA mahu Adamme gunakan kelebihan yang ada untuk menjadikan diri Adamme the best among the best dan MAMA selalu berdoa agar Adamme jadi seorang yang berguna dan dikenali suatu hari nanti. Insyaallah....MAMA tak ada harta dan kekayaan untuk diberikan kepada Adamme. Cuma doa restu dan tunjuk ajar daripada MAMA buat Adamme meneruskan kehidupan hingga ke puncak jaya. MAMA sentiasa menyokong Adamme tak kira di mana saja atau apa jua keadaan.

" MAMA, Adamme berlakon pasal nak tolong MAMA". Masih terngiang-ngiang ayat ni ditelinga MAMA. Adamme anak yang baik. Anugerah terindah yang diberikan kepada MAMA dan babah. MAMA tahu niat murni Adamme nak membantu MAMA dan adik-adik. Tapi, MAMA tak sampai hati nak membebankan Adamme. Tapi apa yang pasti, MAMA akan cuba berikan yang terbaik untuk Adamme dan juga adik-adik. Cuma ingatlah pesan MAMA wahai anakku...tiada yang lebih ternilai daripada melihat kejayaanmu anakku sayang..


Kejayaanmu telah terbukti.



ALLAH telah memakbulkan doa MAMA.



Adamme di usia 8 tahun dengan trofi dan sijil di atas kejayaannya.Teruskan usaha.

Nama Anak : Joshry Adamme Rizq Arish bin Haji Khairul Fazril
Umur : 8 tahun



Meh tengok syarat² nye...

1. Contest ini terbuka kpd Bloggers sahaja.



2. Wajib menjadi follower Mrs. K dan add blog ini dalam bloglist anda.


3. Letak banner seperti di atas kat sidebar anda dan link ke giveaway ini.

4. Tiada had umur anak. Semua boleh join.


5. Sila upload sekeping gambar anak pertama/sulong anda berumur 1 hari. Sila nyatakan nama dan umur anak sekarang.

6. Anak merupakan Anugerah Terindah dari Yang Maha Esa. Nyatakan perasaan anda apabila pertama kali melihat anak dan apakah harapan anda terhadap anak. Entry yang berjaya menyentuh naluri keibuan para juri akan dipilih sebagai pemenang. eceh...

7. Tak perlu karangan yang panjang.. ayat pendek, simple but nice & sweet.

8. Dalam entri tersebut pastikan anda mention dan link ke blog Ibu Hadif. (no link back will be disqualified)

9. Dah siap semua, sila tinggalkan link entry anda di entry giveaway ini.


10. Pemenang akan ditentukan oleh Juri Profesional yg dilantik sendiri.

.



Bosan baca syarat giveaway?
Meh cuci mata tengok hadiah pulak...

Oleh sebab ini adalah my 2nd Aniversary,
so hadiah pon ada 2 jer...hehehe


.

Jom ramai-ramai meriahkan Ibu Hadif’s Giveaway... Hadiah yang pastinya menarik menanti anda!!

2 comments: