VOTE for MARYAM EZRYNA

VOTE for MARYAM EZRYNA
hi....vote for my cutie pie...Maryam Ezryna Rizq Arisha. PLEASE CLICK A PICTURE ABOVE FOR VOTE. THANKS!

Pakej Perkahwinan

Pakej Perkahwinan
Latest from us. Please click pic for more info.

Deep Blue Lense copy-paste Contest

Salam...


Jom joint contest yang sangat2 senang...contest ni organize by mamaemma




Macam mana nak joint????

nampak tak badge kat atas tu?? copy and paste je kat blog kengkawan.. pas dah buat bagi tahu pihak penganjur via email crawler_os@yahoo.com, comment box, oggix, ym.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Kids

Adamme in action

Monday, October 12, 2009

Miela77 Aksi Di Aidilfitri Contest

Salam....nak joint Miela77 Aksi Di Aidilfitri Contest. Sebenarnya memang nak joint. Saja biarkan sahabat-sahabat yang lain mendahului. Contest ni anjuran http://miela77.blogspot.com/


 Haaaa..hhaa....gamat tak???? Mana yang senyum, mana yang nangis, mana yang perasan cantik...semua ada...banyak kali snap tu..bukan satu ni jer...bayangkan cam mana yang baby-baby tu menahan kerimasan...???

So tunggu apa lagi kengkawan yang lain....meh joint.....



Apakah Syarat-Syaratnya?



Pertama : Uols perlulah menjadi follower Miela77 dan mesti add http://miela77.blogspot.com/ kat link kengkawan uols.
- Done


Kedua : Uols perlu copy banner diatas dan tepek kat entri dan sidebar uols dengan linkback ke blog daku.
- Done


Ketiga : Buat entri dan Uols tepeklah gambar Aksi Di Aidilfitri yang paling spontan dan cerita ttg aksi tersebut. Tak kisahlah aksi macam mana dan zaman bila janji spontan dan mencuit hati sesiapa yang melihatnya. Kemudian, beritahu daku kenapa uols perlu dipilih sebagai pemenang.
- Done


Keempat : Ceritakan apa yang uols tahu tentang Produk UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal. Penceritaan yang kreatif akan meraih markah bonus.
- Sekarang ni MAMA nak cerita lak tentang Produk UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal. Nak cerita lebih-lebih, tak adalah. Tapi sedikit info dari terjahan MAMA ke blog Miela. Produk ni adalah produk yang dijamin kesuciannya. Diusahakan oleh Dr. Wan Mahani Zainal Abidin, Serologist PRSS cum Penyelidik Kimia Bertaraf Antarabangsa serta Senior Advisor DUNITA Corporate World. Digunakan sebagai keperluan keadaan kecemasan, kecederaan & keadaan apabila telah dihinggap penyakit (wabak) yang serius kerana ini mencegah penyakit dari merebak dan memulihkan penyakit dengan cepat. Ia membantu untuk melegakan dan melapangkan sistem pernafasan untuk memudahkan pernafasan, menghilangkan batuk, sakit tekak, dan untuk menyahkan toksik dalam badan. Ia juga melancarkan perjalanan darah dan juga sistem penghadaman. Ia juga boleh membetul dan mengaturkan sel2 didalam badan bagi menguatkan imunisasi. Ia juga mampu untuk memulihkan dan merawat sel-sel kulit dan menyembuhkan luka dengan cepat. Jadi memang sangat-sangat sesuai jika anak-anak kita menggunakannya sebab tindakan balas yang sekejap dan membantu melegakan anak-anak yang biasanya akan dijangkitan selsema, batuk, kahak. Harganya juga berpatutan. Untuk info yang selanjutnya sila klik di sini.



Hadiah Tambahan



Kelima : Sekiranya anda membeli UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal bernilai RM57, anda layak dinilai berasingan dan mendapat hadiah tambahan bernilai RM40 yang berupa produk UK Antivirus dan Bio Aura. Hanya perlu nyatakan nombor track Pos Laju yang uols dapat semasa penghantaran didalam entri uols sahaja. Pada yang belum membelinya, uols boleh order dan automatik uols layak untuk dinilai bagi hadiah tambahan ini.

Keenam : Sila tinggalkan komen di kotak komen entri ini dengan menyertakan link entri uols dan email address.
- Done 




Pemenang Pertama akan memenangi hadiah yang berupa:-


UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal Bernilai RM20




dan



Minyak wangi Auralife bernilai RM20

Pemenang Kedua akan memenangi hadiah yang berupa:-


UK Antivirus Formula Bio-Tech Herbal Bernilai RM20




dan peserta yang membeli produk kami bernilai RM57 akan layak memenangi kedua-dua hadiah yang bernilai RM40 dan dinilai berasingan.







2 comments:

fieza said...

testing

Unknown said...

Salam..datang menjelajah para pesertaku..semua okies..nantikan keputusannya..

gandakan penyertaan dengan setiap pembelian UK Antivirus bagi membolehkan anda dinilai dua kali..

Promosi terkini beli 3 botol UK Antivirus 5ml hanya RM55 termasuk poslaju..