VOTE for MARYAM EZRYNA

VOTE for MARYAM EZRYNA
hi....vote for my cutie pie...Maryam Ezryna Rizq Arisha. PLEASE CLICK A PICTURE ABOVE FOR VOTE. THANKS!

Pakej Perkahwinan

Pakej Perkahwinan
Latest from us. Please click pic for more info.

Deep Blue Lense copy-paste Contest

Salam...


Jom joint contest yang sangat2 senang...contest ni organize by mamaemma




Macam mana nak joint????

nampak tak badge kat atas tu?? copy and paste je kat blog kengkawan.. pas dah buat bagi tahu pihak penganjur via email crawler_os@yahoo.com, comment box, oggix, ym.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Kids

Adamme in action

Monday, August 24, 2009

Dayang's Giveaway

MAMA jumpa ni kat blog mamber yang lain Dayang's Giveaway, so MAMA pun bukak ler dan ternyata sooooooooo cuutttttteee hasil kerjatangan yang dihasilkan oleh Dayang. Kalau ikutkan MAMA suka semua. Tapi di sebabkan Dayang suruh pilih satu je, terpaksaler MAMA pilih hairclip huuukk...hhukk..hhuuukkk :( 

 

Dan kat bawah ni MAMA nak tunjukkan hairclip yang MAMA suka.


MAMA ada 2 orang doter. Sudah tentu MAMA suka sangat kalau 2-2 anak MAMA tu kepalanyer sentiasa ada aksesori. Cutekan?? Dan MAMA memang suka kumpul aksesori untuk anak-anak MAMA. Dan MAMA adakan tempat khas untuk simpan. Kalau boleh dapat giveaway ni dari Dayang, bertambah lagiler koleksinyer...he...he...he. Dan raya ni bolehler melaram ngan hairclip yang ciut-miut ni..Nape MAMA sukakannyer, sebab hasil kerja tip-top! Nampak kemas jer.


Sesapa yang terbaca kat blog ni dan berminat nak beli atau nak joint Dayang's Giveaway ni, bolehler klik kat sini ada banyak pilihan hasil kerjatangan Dayang yang MAMA pasti kengkawan semua akan tak keruan bila menegoknyer. Tak caya cuba klik.

No comments: