VOTE for MARYAM EZRYNA

VOTE for MARYAM EZRYNA
hi....vote for my cutie pie...Maryam Ezryna Rizq Arisha. PLEASE CLICK A PICTURE ABOVE FOR VOTE. THANKS!

Pakej Perkahwinan

Pakej Perkahwinan
Latest from us. Please click pic for more info.

Deep Blue Lense copy-paste Contest

Salam...


Jom joint contest yang sangat2 senang...contest ni organize by mamaemma




Macam mana nak joint????

nampak tak badge kat atas tu?? copy and paste je kat blog kengkawan.. pas dah buat bagi tahu pihak penganjur via email crawler_os@yahoo.com, comment box, oggix, ym.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

My Kids

Adamme in action

Monday, August 24, 2009

Di Sini Kisah Coklatku Bermula

Contest lagi, contest lagi...macam biasa jom layannnnnnnn cerita MAMA.

Ini adalah kisah MAMA dan cokelat dengan orang yang paling rapat dengan MAMA, my lovely cousin, Roza. MAMA dan Roza memang sepupu yang boleh "cium molot" ler orang kata. Kitaorang ni selalu aje bersama, main bersama, makan bersama, tidurpun sama-sama pendek kata apa je ler...sama-sama. MAMA masih ingat masa tu, kitaorang sekolah rendah dan permainan paling feveret masa tu, lompat getah. Dah lumrah kanak-kanak memang suka sangaattttttt dengan cokelat. Satu petang kitaorang tengah main getah. Masa tu bukan MAMA dan Roza je, adik MAMA dan kengkawan yang lainpun ada. Tengah-tengah main, adik MAMA gi kedai jap beli cokelat. Masa tu di beli white cokelat. Biasaler kalau dah sorang beli, ramailer tukang "ngecak" nyer. Sorang-sorang gigit. Sampai turn Roza ada satu peristiwa yang mana sampai hari nipun, memang kitaorang tak akan lupa. Roza ni pulak masa tu gigi dia rongak dan jenis gigi yang hitam dan kurus-kurus giginyer. Sedang dia gigit cokelat tu, terjadiler peristiwa ni. Tetiba jer MAMA terperasan yang cokelat tu ada kaler merah. Bila merah + putih = PINK. Dah ler tu, ada pulak "GIGI" tertinggal kat situ.....rupa-rupanyer, giginyer memang nak tertanggal tunggu masa yang sesuai je. Sedang elok pulak cokelat tu putih warnanyer. Apa lagi, cokelat tu siap ada lelehan darah lagi. Ngeri dan kelakarpun ada. Ialah mana taknyer, sebab dia sorang, terpaksa ler MAMA lupakan kejap hasrat nak rasa cokelat tu. Tergelak-gelak pecah perut kitaorang masa tu. tapi yang bestnyer, la ni bila lepak citer-citer pasal masa kecik-kecik dulu, mesti kitaorang layannnn cokelat. Tu yang best tentang cokelat. Biar ngeri macam manapun, kalau tak ada cokelat sebagai pengkudap, cam tak syok lak life ni.
So, sesapa yang nak joint, sila baca kat bawah ni :
  • Anda wajib meletakkan http://coklathalal.com dan http://coklathalal.blogspot.com/ di bloglist anda
  • Sila upload banner pertandingan ini di sidebar anda dan link kan gambar itu ke link contest ini (http://sitisifir10.blogspot.com/2009/08/contest-di-sini-kisah-coklatku-bermula.html)
  • Contest ini dibahagikan kepada dua kategori. Satu entry adalah untuk satu kategori sahaja. Jika anda teruja untuk masuk kedua-dua kategori sekali, sila letakkan dua link ke entry anda dalam kotak komen ini. Tajuk entry anda hendaklah - Di Sini Kisah Coklatku Bermula
  • Kategori pertama - anda dikehendaki meletakkan gambar seseorang yang berkaitan dengan anda dengan coklat. Tidak kisahlah gambar anda dan coklatkah, anak anda dengan coklatkah...pastikan yang di dalam gambar itu ada berkenaan (hubungan) dengan anda. Satu entry adalah untuk satu gambar, jika ada gambar yang berbeza, sila buat entry yang lain.
  • Kategori kedua - anda dikehendaki menceritakan kisah seseorang dengan coklat. Sebagai petunjuk, coklat bagaimanakah pilihan anda atau dia, apa peristiwa yang ada kena mengena dengan anda atau dia dan coklat dan lain-lain mengikut kreativiti.
  • Tarikh tamat pertandingan adalah pada 13 September 2009 jam 11.59 tghmalam. 
Hadiah-hadiah adalah seperti berikut :


Hadiah pertama :
Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate

Hadiah tempat kedua :
Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)

Hadiah adalah ditaja oleh  
 

 

No comments: